Суспільний рейтинг школи визначається високими досягненнями школярів, рівнем задоволеності батьків і учнів якістю освітніх послуг, сформованоюкомпетентністю й соціальною адаптацією випускників. Велику роль у формуванні іміджу школи відіграють такі важливі атрибути, як шкільні свята, екскурсії, колективні творчі справи, що публічно демонструють згуртованість педагогічного, учнівського, батьківського колективів.
Окрім основного навчання в школі, для дітей працює соціальний педагог, вчитель-логопед та практичний психолог.
Логопедичний супровід в закладі включає в себе обстеження й діагностику мовлення дитини, проведення корекційної роботи (уточнення й розвиток лексичної сторони мовлення; формування граматичних умінь і навичок; розвиток фонематичних процесів; формування правильної вимови звуків і введення їх у звязне мовлення; розвиток дрібної та загальної моторики; розвиток мовного дихання (за потребою) та проведення пропагандистської діяльності серед педагогів і батьків).
На початку кожного навчального року, вчителем-логопедом проводиться обстеження учнів 1-7 класів з метою виявлення мовленнєвих порушень. В залежностівід мовленнєвих вад формуються логопедичні групи або діти зараховуються на індивідуальні заняття.
Практичний психолог школи здійснює психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами. Цілеспрямована організація корекційно- розвиваючої роботи з учнями різних вікових категорій здійснюється за планом, затвердженим психологічною службою управління освіти.
Соціальний педагог проводить діагностику професійних інтересів та схильностей учнів, результати якої використовують під час індивідуальних та групових консультацій для учнів, педагогів та батьків.